close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכל על הדברת פשפש המיטה

מערכת שורשטו חשוון, תשפא02/11/2020

פשפש המיטה הגיע לביקור? אין ספק שמדובר בחוויה מתסכלת, מה גם שלא תמיד ניתן להיפטר ממנו בקלות

תגיות:

במאמר הבא נסביר איך

פשפש המיטה הגיע אלינו, איך יודעים שיש לנו פשפש המיטה בבית, מה עושים כשמגלים פשפש המיטה ואיך מדביר מקצועי יבצע את העבודה.

מאיפה הגיע פשפש המיטה? 

ברוב המקרים פשפש המיטה מגיע ממקומות מוזנחים ומלוכלכים. ברוב המקרים, הוא יגיע אלינו באמצעות מטיילים שחוזרים מחו"ל ומביאים אותו במזוודות שלהם מבלי שהם יודעים דבר על כך.

ההתרבות של פשפש המיטה בארץ הקודש הייתה מהירה מאד ומהרגע שהוא נחת פה, לא הייתה באמת דרך להיפטר ממנו והוא הפך למכת מדינה של ממש.

איך תדעו שיש לכם פשפש המיטה?

פשפש המיטה מחדיר את החדק שלו לגוף שלנו ומשחרר בגוף שלנו חומר מאלחש על מנת למצוץ את הדם שלנו ללא הפרעה ומבלי שנרגיש. לכן, הסממן הבולט ביותר להמצאות פשפש המיטה בבית שלכם הוא כתמים אדומים של דם על הסדינים.

בנוסף, נוהג פשפש המיטה להסיר מגופו נשלים קטנים בצבע של חלודה שקופה, שגם אותם תוכלו לראות מבצבצים מעבר לסדיני המטה שלכם.

על מנת לדעת בוודאות אם פשפש המיטה הגיע לביקור בבית שלכם, הפכו את המזרון וחפשו בקפלים שלו, בין המצעים השמיכות ואפילו בתוך שקעי החשמל שבחדר. הציצו גם על הספה, השטיח או הכורסה שנמצאים בחדר, שכן ברוב המקרים הוא לא נוהג להתרחק מהמיטה.

מה עושים אם מוצאים פשפש מיטה?

ראשית, יש לשאוב את המיטה, המזרון והשמיכות באמצעות שואב אבק רב עוצמה. לאחר מכן, מומלץ לכבס את הבגדים בטמפרטורת הרתחה ולהכניס אותם למייבש הכביסה בטמפרטורה של 70 מעלות, על מנת שפשפש המיטה ימצא את מותו.

מומלץ מאד לבודד את כל האלמנטים באותו החדר, על מנ שפשפש המיטה לא יזלוג לכם לחדרים אחרים בבית. אל תוציאו שטיחים לשמש ואל תנערו את השמיכה בסלון, שכן בסופו של דבר המטרה שלכם היא לבודד את פשפש המיטה.

איך מדבירים את פשפש המיטה?

במידה וכל הפעולות שציינו לא עזרו ופשפש המיטה לא נכנע לכם, זה הזמן להזמין מדביר מקצועי שיהיה אמון על משימת הדברת פשפש המיטה. ברוב המקרים, מדביר מקצועי ידביר את פשפש המיטה באמצעות שימוש בקיטור יבש, שכן רק בדר זו פשפש המיטה ימצא את מותו ביחד עם הביצים שלו במקומות הנסתרים ביותר שיש במזרון שלכם.

יתכנו מקרים בהם המדביר יצטרך לבצע פעולות משלימות כגון שימוש בחומרים כימיים או מלכודות. חשוב לציין, אתם תצטרכו לפנות את הבית למשך 24 שעות ולאוורר אותו היטב כשאתם חוזרים אליו.

בניגוד להדברת פרעושים או מזיקים אחרים, המדביר לא יוכל לספק לכם אחריות ארוכה, שכן גם הטיפול שלו לא מבטיח שהדברה פשפש המיטה לא יחזור אליכם לאחר מספר חודשים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה